دورهمی گیمرهای ایران

باشد که شاد باشیم

دورهمی گیمرهای ایران

باشد که شاد باشیم

دورهمی گیمرهای ایران

هرگز دلم برای کم و بیش غم نداشت اری نداشت غم که غم بیش و کم نداشت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بازی انلاین استراتژیک جنگ خان ها و اموزش

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ق.ظ

بازی آنلاین استراتژیک جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی آنلاین، استراتژیک، گروهی و ایرانی است که برنده جایزه بهترین بازی تحت وب شده است. برای انجام این بازی شما نیازی به نصب برنامه و یا دانلود چیزی ندارید. فقط کافی است برای ورود به بازی ثبت نام کنید. این بازی شما را به قرون وسطا برده تا براساس مهارت هایتان بازیکنان دیگر را شکست دهید. در طول بازی شما باید قلعه هایی را تسخیر کنید و ۲۸ واحد پیاده نظام، کماندار، سواره نظام، ماشین های محاصره و واحده های مخصوص یک ملت خاص را برای غلبه بر مخالفان و راهزنان بکار گیرید. برای مبارزه هزاران استراتژی مختلف وجود دارد که هنگام بازی می توانید استفاده کنید.

این بازی گروهی بوده و برای تعامل افراد گروه با هم به منظور مشورت در مورد سیاست ها، استراتژی ها و هماهنگی می توانید از چت گروهی استفاده کنید که ارتباط با افراد تیم را فراهم می کند. این بازی آنلاین دارای گرافیک بسیار قوی و زیبایی است و کسانی هم که اینترنت پرسرعت ندارند می توانند به راحتی این بازی گروهی را انجام دهند.

بازی آنلاین استراتژیک

قوانین

۱.قوانین

قوانبن عمومی

۱. بازی جنگ خانها یک بازی رایگان در حال گسترش تحت وب است. ثبت نام رایگان است و فقط نیاز به قبول کردن قوانین دارد.

۲. هر بازیکن باید در هر دنیا فقط یک حساب داشته باشد.

ممنوعیت ها و مجازات ها

۱. مولتی اکانت

۱.۱ مولتی اکانت یعنی هر بازیکن بیش از یک اکانت در یک دنیا بسازد. این کار ممنوع است و فرد خاطی بدون اخطار بن خواهد شد. اکانت اصلی فرد بعد از ۱ روز آزاد خواهد شد و اکانت دوم بن دائم می شود.

۱.۲ بازیکنانی که از یک کامپیوتر استفاده می کنند باید از طریق انجمن، پشتیبانی (فید بک) و یا اطلاعات تعدد حساب (گزینه ها مشخصات اطلاعات تعدد حساب) این مسئله را به مدیریت اطلاع دهند. وقتی از یک ای پی برای بازی استفاده میکنید نباید :

  • به هم منبع ارسال کنید.
  • به اکانت یکدیگر کمک کنید.
  • علیه نفر سوم اقدامی انجام دهید.
  • در یک زمان وارد بازی شوید.
  • به هم مارش ارسال کنید. حتی جاسوسی یا گشت زنی. (اگر مارش قبل از رسیدن بازخوانی شود مشکلی به وجود نمی آید)

۲. وارد شدن به اکانت دیگران

۱.۲ ورود هر کاربر و هر شخص به اکانتی جز اکانت خودش به هر دلیلی تخلف محسوب می شود و ای دی های کاربران به علت تعدد اکانت بسته خواهد شد.

۲.۱ ابتدا اکانت کاربر ۲۴ ساعت بن خواهد شد اما امکان حمله به آن وجود ندارد. و باید توضیحات لازم را برای مدیران ارائه کند.

۲.۲ در مرحله دوم اکانت به طور دائم بن خواهد شد.

۲.۳ زمانی که اکانت به فرد دیگری داده می شود کاربر جدید باید ایمیل خود را عوض کند. اگه کاربر جدید اکانت دیگری دارد باید به بیکاری برود تا غیر فعال شده و حذف گردد. در صورتی که مجددا به اکانت اول وارد شود تخلف محسوب می شود و طبق قوانین مجازات خواهد شد.

۲.۴ خرید و فروش اکانت ممنوع است. همچنین تعویض سکه با منابع نیز ممنوع می باشد.

۳. باگ ها

باگ به مشکلات امنیتی یا ضعف در اسکریپت های بازی گفته می شود. استفاده از این مشکلات ممنوع است.

۳.۱ اگر بازیکنی باگی پیدا کرد باید حتما آن را گزارش کند.

۳.۲ اگر بازیکنی از باگ گزارش داده شده ای استفاده کند جریمه خواهد شد.

۳.۳ اگر بازیکنی سعی کند سرور را هک کند اکانت او کاملا پاک خواهد شد. شرکت هم حق دارد ادعای خسارت نماید.

۴. بوت ها

استفاده از بوتها و اسکریپتهایی که که فعالیتهای اکانت را شبیه سازی می کند غیر مجاز است و فرد خاطی به صورت زیر مجازات خواهد شد:

اکانتش تا پایان دنیا بسته می شود.

۵. رشوه گیری توهین و تهدید

هر گونه فرستادن رشوه و توهین به صورت زیر مجازات می شود.

۵.۱ بار اول اکانت بن خواهد شد و کاربر باید توضیحات را به مدیران ارائه کند.

۵.۲ در بار دوم به منظور جلوگیری از بی نظمی اکانت بن دائم می شود.

۶. سایر جرایم

به جز موارد ۱ تا ۵ موارد زیر هم جرم محسوب می شود.

۶.۱ تحت فشار قرار دادن مدیران بازی

۶.۲ سعی در بدست آوردن پسورد دیگر بازیکنان.

۷. تبلیغات

هر گونه تبلیغ در پروفایل بازیکن، قبیله و … ممنوع است.

تجربه و مهارت

شما از چهار طریق میتوانید تجربه ی خود را زیاد کنید.

  • ساختمان ها: ساختمان ها بنا بر مقدار منابع مصرفی به شما تجربه می دهند. تجربه در ابتدای ساخت اضافه می شود.
  • ارتقا یگان ها: ارتقا یگانها بنا بر مقدار منابع مصرفی به شما تجربه می دهند. تجربه وقتی ارتقا به اتمام رسید اضافه می شود.
  • یگان ها: ساخت یگان ها یک سوم مقدار منابع مصرفی به شما تجربه می دهد.
  • حمله و یا دفاع: شما با شرکت در حمله و دفاع می توانید تجربه بدست بیاورید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به هم قبیله ایتان حمله کنید و یا او به شما حمله کند هیچ تجربه ای نخواهید گرفت!
  • نحوه ی محاسبه ی تجربه در جنگها

    تجربه بدست آمده بعد از هر نبرد مبنی بر عمر یگان های کشته شده می باشد، اما همیشه عمر کامل نمی باشد. تنها درصدی از آن مبنی بر جمعیت از دست داده بازیکنان می باشد. زمانیکه هر دو بازیکن حدافل ۳۰ درصد از جمعیت خود را از دست دهند، به اندازه ۱۰۰ درصد از عمر یگان های کشته شده تجربه بدست خواهند آورد. اگر یکی از بازیکنان ( بدون توجه به برنده یا بازنده بودن در نبرد) کمتر از ۳۳.۵ درصد از جمعیت خود را از دست دهد، هر دو بازیکن قسمتی از تجربه را دریافت خواهند کرد. این درصد به صورت زیر ارزیابی می شود – درصد جمعیت از داده ، ضربدر ۳. برای مثال – یکی از بازیکنان ۳۳% از جمعیت خود را از دست داده استو بازیکن دیگر همه جمعیت خود را، پس هر دو آنها ۳۳×۳=۹۹% از تجربه کسب خواهند کرد. اگر او ۲۰% از جمعیت خود را از دست داده، هر دوی آنها ۲۰×۳=۶۰% از تجربه کسب خواهند کرد. محاسبه همواره با درصد بازیکنی محاسبه خواهد شد که افراد کمتری را از دست داده است. برای مثال – اگر یکی از بازیکنان ۲۰ % و دیگری ۶۰% از افراد خود را از دست داده اند، تجربه با مقدار اولی محاسبه خواهد شد.

    چه چیزهایی تجربه اضافه نمی کند؟

    ۱.    تخریب ساختمان

    ۲.    فتح قلعه

    ۳.    جاسوسی

    ۴.    درمان نیروها

    ۵.    نیروهای فرار کرده

    نحوه ی اضافه کردن مهارت ها

    شما باید به منوی قهرمان رفته و یکی از مهارت های موجود را انتخاب کنید.

    هر درجه ی یک مهارت به چند امتیاز نیاز دارد؟

    کارآموز: ۱ امتیاز

    پیشرفته: ۲ امتیاز

    استاد: ۳ امتیاز

    برگرداندن امتیاز ها

    شما می توانید با پرداخت سکه ۱۰ عدد از امتیازات خود را بازگردانید. هر مهارت برای بازگشت نیاز به ۱۰۰ سکه دارد. برای مثال اگر مهارتی استاد باشد شما باید ۳۰۰ سکه بپردازید تا به پیشرفته تغییر کند و ۳ فرصت خود از ۱۰ فرصت را برای بازگردادن از دست داده اید.

    هر سطح چند امتیاز به دنبال دارد؟

    همه ی سطح ها به شما ۱ امتیاز اضافه می کنند بجز سطح های ۵، ۱۵، ۲۵ و ۳۵ که دو امتیاز می دهند و سطح های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ که ۳ امتیاز اضافه می کنند.

    برای افزایش سطح به چه مقدار تجربه نیاز است؟

    مرحله حداقل تجربه حداکثر تجربه امتیازهای شما
    ۰ ۰ ۹۹۹۹ ۱
    ۱ ۱۰۰۰۰ ۱۳۳۹۹ ۲
    ۲ ۱۳۴۰۰ ۱۷۸۹۹ ۳
    ۳ ۱۷۹۰۰ ۲۳۸۹۹ ۴
    ۴ ۲۳۹۰۰ ۳۱۸۹۹ ۵
    ۵ ۳۱۹۰۰ ۴۲۵۹۹ ۷
    ۶ ۴۲۶۰۰ ۵۶۷۹۹ ۸
    ۷ ۵۶۸۰۰ ۷۵۷۹۹ ۹
    ۸ ۷۵۸۰۰ ۱۰۱۰۹۹ ۱۰
    ۹ ۱۰۱۱۰۰ ۱۳۴۷۹۹ ۱۱
    ۱۰ ۱۳۴۸۰۰ ۱۷۹۷۹۹ ۱۴
    ۱۱ ۱۷۹۸۰۰ ۲۳۹۷۹۹ ۱۵
    ۱۲ ۲۳۹۸۰۰ ۳۱۹۷۹۹ ۱۶
    ۱۳ ۳۱۹۸۰۰ ۴۲۶۳۹۹ ۱۷
    ۱۴ ۴۲۶۴۰۰ ۵۶۸۵۹۹ ۱۸
    ۱۵ ۵۶۸۶۰۰ ۷۵۸۱۹۹ ۲۰
    ۱۶ ۷۵۸۲۰۰ ۱۰۱۰۹۹۹ ۲۱
    ۱۷ ۱۰۱۱۰۰۰ ۱۳۴۷۹۹۹ ۲۲
    ۱۸ ۱۳۴۸۰۰۰ ۱۷۹۷۳۹۹ ۲۳
    ۱۹ ۱۷۹۷۴۰۰ ۲۳۹۶۵۹۹ ۲۴
    ۲۰ ۲۳۹۶۶۰۰ ۳۱۹۵۴۹۹ ۲۷
    ۲۱ ۳۱۹۵۵۰۰ ۴۲۶۰۶۹۹ ۲۸
    ۲۲ ۴۲۶۰۷۰۰ ۵۶۸۰۹۹۹ ۲۹
    ۲۳ ۵۶۸۱۰۰۰ ۷۵۷۴۶۹۹ ۳۰
    ۲۴ ۷۵۷۴۷۰۰ ۱۰۰۹۹۵۹۹ ۳۱
    ۲۵ ۱۰۰۹۹۶۰۰ ۱۳۴۶۶۱۹۹ ۳۳
    ۲۶ ۱۳۴۶۶۲۰۰ ۱۷۹۵۴۹۹۹ ۳۴
    ۲۷ ۱۷۹۵۵۰۰۰ ۲۳۹۳۹۹۹۹ ۳۵
    ۲۸ ۲۳۹۴۰۰۰۰ ۳۱۹۱۹۹۹۹ ۳۶
    ۲۹ ۳۱۹۲۰۰۰۰ ۴۲۵۵۹۹۹۹ ۳۷
    ۳۰ ۴۲۵۶۰۰۰۰ ۵۶۷۴۶۶۹۹ ۴۰
    ۳۱ ۵۶۷۴۶۷۰۰ ۶۹۲۸۴۹۹۹ ۴۱
    ۳۲ ۶۹۲۸۵۰۰۰ ۸۰۳۷۴۴۹۹ ۴۲
    ۳۳ ۸۰۳۷۴۵۰۰ ۹۶۴۴۹۴۹۹ ۴۳
    ۳۴ ۹۶۴۴۹۵۰۰ ۱۱۵۷۳۹۴۹۹ ۴۴
    ۳۵ ۱۱۵۷۳۹۵۰۰ ۱۳۸۸۸۷۴۹۹ ۴۶
    ۳۶ ۱۳۸۸۸۷۵۹۹ ۱۹۱۲۰۳۴۹۹ ۴۷

    رویدادهای اتفاقیهر شب در بازی برای ۳% از بازیکنان رویدادهی اتفاقی رخ می دهد. آنها می توانند مثبت یا

    هر شب در بازی برای ۳% از بازیکنان رویدادهی اتفاقی رخ می دهد. آنها می توانند مثبت یا منفی باشند. همه این رویداد ها به صورت تصادفی به یک قلعه از بازیکنی اتفاق می افتند. یعنی اینکه به پایتخت بودن یا نبودن آن توجه نمی شود، این رویداد ها در هرکدام از قلعه های شما ممکن است اتفاق بیافتد. لطفاً به این موضوع توجه کنید که – اگر این رویداد به منابع جمع اوری شده اثر کند ، به تولیدات برای ۵ ساعت گذشته اضافه یا کم می شود. اگر به منابع ذخیره شده اثر کند ، به منابعی که در انبارهای قلعه در زمان وقوع ویداد هستند، اضافه یا از آنها کاسته میشود.
    در اینجا یک لیست با توضیحات مختصر و نتایج رویداد ها وجود دارند:

    • رویداد ها: باران (مثبت) پیام: “سپاس از هوای خوب در این سال ، محصولات مزارع بیشتر است. سرورم، محصولا غذایی ما امشب X% بیشتر است..”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% غذای بیشتر جمع آوری شده.
    • رویداد: خشک سالی (منفی) پیام : “به خاطر گرمای هوا در این فصل محصولات مزارع کاهش محسوسی داشته است. سرورم، محصولات غذایی ما امشب X% کاهش داشته بود.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% غذای کمتری جمع آوری شده.
    • رویداد: گنج (مثبت) پیام: “سرورم، خداوند آشکارا با شما مهربان است، روستاییان در نزدیکی قلعه شما گنجی باستانی پیدا کرده اند. شما ۵۰ سکه بیشتر دارید.
      نتیجه: ۵۰ سکه به حساب بازیکن اضافه می شود.
    • رویداد: طاعون (منفی) پیام: “سرورم، طاعون، که درسرزمین های ما آمده، قربانی بیشتری گرفت: X قربانی”
      نتیجه: ۱۰-۳۰% یگانی به صورت تصادفی خواهند مرد.
    • رویداد: تجارت (مثبت) پیام: ” سرورم، ما تعدادی چوب بر ره گذر را استخدام کرده ایم. امروز قادر خواهیم بود تا X% چوب بیشتری جمع آوری کنیم.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% چوب جمع اوری شده.
    • رویداد: فرار (منفی) پیام: “سرورم، چوب بر هایی که استخدام کردیم فرار کرده اند و برای فرمانروای دیگری کار می کنند. هیچ کسی نمانده تا در جنگل ها کار کند، به همین دلیل محصولات چوب ما امشب X% کمتر است.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% چوب جمع آوری شده کمتر.
    • رویداد: تپه جدید (مثبت) پیام: “سرورم، اخبار فوق العاده ای برای شما داریم – تپه های جدیدی در سرزمین های شما پیدا شده است. امروز، ما قادر خواهیم بود تا X% آهن بیشتری استخراج کنیم.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% آهن جمع آوری شده .
    • رویداد: اعتصاب (منفی) پیام: “سرورم، اخبار بدی برای شما دارم – معدن چیان از مقدار غذایی که میگیرند ناراضی هستند و یک اعتصاب را سازمان دهی کرده اند. به همین خاطر ما امروز X% آهن جمع اوری کرده ایم.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% lآهن کمتر جمع آوری شده.
    • رویداد: بازرگانان (مثبت) پیام: “سرورم، بازرگانانی از سرزمین های دور از سرزمین ما گذر کردند. ما برخی از محصولات خود را به آنها فروختیم. معاملات خیلی سود آور بود و ما X% طلا سود کردیم.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% طلای جمع آوری شده بیشتر.
    • رویداد: بازسازی (منفی) پیام: “سرورم، جاده ها در سرزمین های ما خیلی ناهموار هستند و روستاییان ناراضی. ما مجبور به بازسازی آنها بودیم، هزینه آن برای ما X% از طلاهایمان شد.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% طلای جمع اوری شده کمتر .
    • رویداد: Matchmaker (مثبت) پیام: “سرورم، پدر عروس / داماد شما میخواهد تا به شما ارج گذاری کند. امروز کاروانی با هدایای بسیار و طلا خواهد رسید.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% طلای ذخیره شده بیشتر .
    • رویداد: خاندان (منفی) پیام: ““سرورم، زمان آن رسیده تا گدر عروس / داماد خود را ارج گذاری کنیم – این ازدواج برای سیاست های می بسیار مهم است. برای آنها هدایای بسیار و X% از طلاهایمان خواهیم فرستاد.“
      نتیجه: -۱۵-۵۰% طلای ذخیره شده کمتر.
    • رویداد: تجهیزات کهنه (مثبت) پیام: “سربازان ما باید به بهترین نحو اماده باشند. سرورم، ما تجهیزات ارتش شما را با زره ها و اسلحه های بهتر نوسازی کردیم . از بازسازی آنها X% آهن ذخیره شده در قلعه وجود دارد.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% آهن ذخیره شده بیشتر.
    • رویداد: تجهیزات جدید (منفی) پیام: ” به بهترین نحو اماده باشند. سرورم، ما تجهیزات ارتش شما را با زره ها و اسلحه های بهتر نوسازی کردیم . هزینه آن برای ما X% از آهن داخل قلعه شد.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% آهن ذخیره شده کمتر.
    • رویداد: زمین (مثبت) پیام: “سرورم، ما باید در قسمت جنوبی قلعه شما مقداری از درختان جنگل را قطع می کردیم، زیرا به زمینهای بیشتری برای حاشیه مرز نیاز داریم. روستاییان بسیار عالی بودند و ما اکنون X% چوب بیشتری در قلعه ذخیره داریم.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% چوب ذخیره شده بیشتر.
    • رویداد: دروازه ها (منفی) پیام: “سرورم، چهار دروازه قلعه ما کهنه و پوسیده شده اند. برای امنیت شما ما آنها را بازسازی کردیم و هزینه آن برای ما X% از محصولات چوبمان شد.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% چوب ذخیره شده کمتر.
    • رویداد: شکار (مثبت) پیام: “سرورم، جنگل های شما پر از جانوران شکاری است و در رودخانه ها نیز ماهی های فراوانی وجود دارد. شکار دیروز خان بسیار موفقیت آمیز بود و حالا شما X% غذای بیشتری در قلعه دارید.”
      نتیجه: +۱۵-۵۰% غذای ذخیره شده بیشتر.
    • رویداد: جشن (منفی) پیام: “سرورم، میهمانی تولد شما برای سالها در یادها باقی خواهد ماند. هیچ مهمانی ناراضی نبود. اما هزینه آن برای ما X% از محصولات غذایی مان بود.”
      نتیجه: -۱۵-۵۰% غذای ذخیره شده کمتر.
    • رویداد: استاد (مثبت) پیام: “سرورم، استادی که دیروز به قلعه ما آمد بسیار مشهور می باشد. او برای اثبات توانایی هایش یک معدن ساخت.”
      نتیجه: + ۱ به سطح یکی از ساختمان های زیر – معدن طلا، معدن آهن، نجارخانه یا خانه ها
    • رویداد: آتش سوزی (منفی) پیام: “سرورم، آتش سوزی در قلعه اتفاق افتاده بود. ما آنرا با کمترین خسارت تحت کنترل گرفتیم – معدن X خراب شد. ”
      نتیجه: -۱ از سطح یکی از ساختمان های زیر معدن طلا، معدن آهن، نجارخانه یا خانه ها .
    • رویداد: وارث (مثبت) پیام: چه روز خوبی سرورم، همسر زیبای شما فرزندی بدنیا آورد، خداوند به او برکت دهد.
      نتیجه: + ۱ فرزند.
    • رویداد: مالیات (منفی) پیام: “سرورم، اخیراً مالیات ها بسیار زیاد شده اند، غذا کافی نیست و نجیب زادگان فقط به فکر میهمانی هایشان هستند و به مردمان خود بی توجه می باشند. وفاداری روستاییان X% کاهش پیدا کرده است.“
      نتیجه: ۲۰۰۰ وفاداری قلعه کاسته میشود مهم: اگر قلع کمتر از ۴۰۰۰ وفاداری دارد ،این رویداد بر آن اثر نخواهد کرد.
    • رویداد: جاسوسان (مثبت) پیام: “سرورم، دشمن هرگز نمی خوابد اما سربازان ما هم مواظب هستند. ما X از جاسوسان دشمن را دستگیر کرده ایم و آنها تصمیم گرفته اند تا با شما وفادار بمانند و به عنوان جاسوس به شما خدمت کنند. ”
      نتیجه: + X جاسوس.
    • رویداد: جنگجویان باتجربه (منفی) پیام: “سرورم، در آخرین نبرد خیلی از جنگجویان باتجربه خود را از دست داده ایم. هیچ کسی باقی نمانده تا نوآموزان را آموزش دهد. سطح یگانی به X کاهش پیدا کرده است. ”
      نتیجه: - ۱ کاهش سطح یک یگانی بصورت تصادفی.
    • رویداد: آوازه (مثبت) پیام: “سرورم، شکوه فرمانروایی شما در تمام سرزمین های جنگ خان ها شناخته شده است. به همین دلیل برای دیدن دشمنان خود شما نیازی به پرداخت ندارید. ”
      نتیجه: + ۲۰ VIP روز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی